treść serwisu

Filtry

Kolekcja

Kategoria 1

Tworzywo / materiał

Kategoria 1

Autor / wytwórca

Kategoria 1

Miejsce powstania / znalezienia

Kategoria 1

Typ dokumentacji

Kategoria 1

Technika

Kategoria 1

Rodzaj obiektu

Kategoria 1

Lokalizacja / status

Kategoria 1

Czas powstania / datowanie
Era
Era
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+

Inne systemy periodyzacji:

Kategoria 1

Typ licencji

Kategoria 1

Liczba wyników:

Obiekty

0
fragment lica obrazu - napis białą farbą: Michał na Sędziszewie i Cerkwicy Potocki/ Woiewoda Wołyński Syn naystarszy Feliksa Szczę/snego Potockiego Kasztelana Krakowskiego hetma/na W:K: z Konstancyi Corki Xięcia jerzego Lubomier/skiego urodzony zmarł R-u 173

Potocki Michał (zm.1750) - portret

malarz polski

przed 1834

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

fragment lica obrazu - napis białą farbą: Stanisław na Krystynopolu Potocki/ Woiewoda Bełski 3-ci Syn Felixa/ Szczę/snego Kasztelana Krakowskiego Het/mana W:K: z Konstancii Corki Xięcia/ Jerzego Lubomierskiego urodzony/ zmarł Ru 1732.

Potocki Stanisław (zm.1732) - portret

malarz polski

XIX

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

lico obrazu

Potocki Feliks Kazimierz (zm.1702) - portret

malarz polski

XIX

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

lico obrazu

Cecylia Renata (zm. 1644) - portret

szkoła flamandzka kopia

ok. 1644

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Widok 1 Lico

Mateusz (Maciej) Potocki

Portret

nieznany

XVII wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

obraz - Ujęcie z przodu w innym świetle; Portret męski. Artysta namalował swój wizerunek w jasnym kitlu na ciemnym tle. Głowę ma pochyloną, prawa część twarzy pozostaje w cieniu. Wyraz twarzy jest dość posępny. Prawą ręką wspiera się w pasie, lewą ma w kieszeni fartucha. Takie ułożenie ciała sprawia wrażenie, jakby artysta miał przerwę w pracy, jakby rozmyślał nad dalszym działaniem lub istotą swej twórczości. Za nim, po lewej stronie na podłodze, usytuowany został dzbanuszek z pędzlami i małe składane krzesełko ze stojącym przy oparciu oprawnym obrazem. Przedmioty te sugerują tymczasowość warsztatu. Atmosferę obrazu współtworzy ciemna kolorystyka płótna – barwy, przede wszystkim szarości i brązy, są przygaszone.

Autoportret II

portret męski

Pinkas Ignacy

między 1908 — 1935

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Tancerka Antonia Mercé zw. La Argentina - Ujęcie z przodu; Postać kobiety potraktowana szkicowo w jasnej długiej sukni, z rękami wspartymi na biodrach. W ciemnych włosach po obu stronach wpięte czerwone kwiaty.

Tancerka Antonia Mercé zw. La Argentina

portet kobiecy

Slevogt Max

1926

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Znaleziono 7 obiektów

Ścieżki edukacyjne

6

Brak wyników

Dodaj notatkę

Edytuj notatkę

0/500

Jakiś filtr
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
asd